Nowe koszulki Zagłębia Lubin sukcesem marketingowym klubu
Zagłębie Lubin po meczu z Jagiellonią Białystok dopuściły do sprzedaży nowe koszulki z okazji 75. rocznicy założenia klubu. Produkty rozeszły się natychmiast.
Obchody 75-lecia
Na początku tygodnia Zagłębie Lubin świętowało 75-lecie powstania. Z tej okazji zapowiedziano wprowadzenie do sprzedaży pamiątkowych monet, jednak na tym nie koniec. Klub zaprezentował również nowe, złote koszulki, w których pierwsza drużyna “Miedziowych” zagrała w sobotnim meczu z Jagiellonią. Nowy wzór nawiązuje do strojów, w jakich piłkarze zespołu z Lubina występowali ponad 50 lat temu.
– Okolicznościowe koszulki odnoszące się do klubowej historii posiadają na lewej piersi herb, z którym piłkarze Zagłębia Lubin występowali w latach 60. Kolor trykotu nawiązuje do naszego regionu, w którym wówczas po raz pierwszy odkryto złoża miedzi oraz utworzono lubiński kombinat – był to niewątpliwie złoty okres Klubu. W tamtych latach Zagłębie zaczęło prężnie się rozwijać i coraz bardziej zaznaczać swoją obecność na piłkarskiej mapie Polski. Ponadto, na koszulce widnieją symbole 75-lecia – jeden umieszczony jest w okolicy karku, natomiast drugi w formie dużego koła, znajduje się po prawej stronie, tuż nad biodrem – poinformował klub w oficjalnym komunikacie.
Koszulki sukcesem marketingowym
Chociaż koszulki trafiły do sprzedaży w sklepie internetowym po sobotnim meczu, już w poniedziałek zabrakło ich w magazynie. Jak poinformował Dyrektor Marketingu i PR i Rzecznik Prasowy klubu Marek Wachnik, dzięki koszulkom aż 15-krotnie wzrosła liczba odsłon sklepu Zagłębia.
– To tylko potwierdza, że czasy się zmieniły i ludzie chętnie zapłacą, ale musi być jakość i fajny projekt. I w tym kierunku powinno się iść (pamiątki, catering, infrastruktura dla kibiców). Gratulacje – skomentował na Twitterze jeden z kibiców.
Fot. Przemysław Chlebicki