TikTok oficjalnym partnerem UEFA EURO 2020
TikTok, platforma krótkich filmów wideo, została ogłoszona Globalnym Sponsorem UEFA EURO 2020. To pierwszy raz w historii, kiedy platforma dostarczająca rozrywkę online sponsoruje międzynarodowy turniej UEFA. Jest to istotny krok zarówno dla TikToka, jak i UEFA, który wprowadza nowy rodzaj partnera UEFA EURO 2020.
Partnerstwo z UEFA pozwoli TikTok wzmocnić postrzeganie platformy, jako idealnego miejsca dla fanów piłki nożnej, w której mogą dzielić się oni swoją pasją do gry. Jako oficjalny partner, TikTok zapewni także przestrzeń, dzięki której fani będą mogli obserwować swoich ulubionych twórców treści piłkarskich, dzielić się najlepszymi materiałami sportowymi oraz tworzyć własne wyjątkowe momenty i reakcje związane z turniejem.
TikTok, jako Globalny Sponsor będzie współpracował z UEFA w celu wdrożenia szeregu innowacyjnych rozwiązań, w tym efektów rozszerzonej rzeczywistości (AR), Hashtag Challenges, TikTok LIVEs i Sounds. Inicjatywy te wywołają radość i pozytywnie zaskoczą społeczność fanów piłki nożnej. UEFA umożliwi również TikTok dostęp do szerokiej biblioteki historycznych zasobów, aby opracować angażujące oraz innowacyjne treści.
W ramach partnerstwa UEFA EURO 2020 uruchomi przed turniejem oficjalne konto na platformie TikTok, które będzie dostarczać rozrywki oraz inspirować milionów fanów piłki nożnej na całym świecie. Na koncie UEFA dostępne będą ekskluzywne materiały zza kulis oraz aktualne i archiwalne nagrania.
Partnerstwo obejmuje również prawa do sponsorowania transmisji, zapewniając marce TikTok ekspozycję wokół programów meczowych UEFA EURO 2020 na żywo we wszystkich europejskich kanałach przekazu.
„Cieszymy się, że możemy powitać TikTok jako partnera UEFA EURO. To firma, która w ciągu ostatniego roku stała się jedną z najgłośniejszych platform rozrywki internetowej. Dlatego nie możemy doczekać się naszej ścisłej współpracy w nadchodzących miesiącach. Zapewni ona fanom na całym świecie wyjątkowe i innowacyjne doświadczenia związane z UEFA EURO, które dadzą im możliwość połączenia oraz dzielenia się swoją pasją wokół jednego z najważniejszych wydarzeń sportowych na świecie” – mówi Guy-Laurent Epstein, dyrektor ds. marketingu UEFA.
„TikTok dynamicznie rozwija się jako miejsce, w którym ludzie mogą cieszyć się nowym rodzajem piłkarskich doświadczeń. Coraz więcej drużyn, graczy oraz organizacji związanych z piłką nożną obecnych jest na naszej platformie i nawiązuje bezpośredni kontakt z fanami. Cieszymy się, że możemy współpracować z UEFA EURO 2020, jednym z największych wydarzeń sportowych na świecie, przybliżając ducha i pasję tego turnieju fanom na TikToku. Nasza społeczność uwielbia celebrować sport w kreatywny sposób. Nie mogę się doczekać, aby zobaczyć, jak angażują się w niezapomniane treści, których spodziewamy się w związku z UEFA EURO 2020” – mówi Rich Waterworth, General Manager TikTok w Wielkiej Brytanii i Europie.
TikTok jest jedną z najczęściej pobieranych aplikacji na świecie. Platforma dostępna w ponad 150 krajach i w 75 językach, zaangażowana jest w budowanie radości i pozytywnej energii oraz otwartej społeczności poprzez zachęcanie użytkowników do dzielenia się swoją pasją i kreatywną ekspresją za pomocą krótkich filmów wideo.