Otwarcie sklepu Kanału Sportowego! Gigantyczne zainteresowanie autobiografią Andrzeja Iwana
Kolejny kamień milowy w projekcie Kanału Sportowego zaliczony, a jest nim oczywiście otwarcie sklepu internetowego. Póki co, w sklepie znaleźć możemy trzy produkty, z których zdecydowanie największą popularnością cieszy się autobiografia Andrzeja Iwana.
Jeśli mówimy o tak ogromnym przedsięwzięciu jakim jest Kanał Sportowy, kwestią czasu pozostawał fakt otwarcia sklepu internetowego z różnymi gadżetami. W ostatnich dniach takowy sklep został otwarty, a znaleźć możemy w nim jak na razie trzy produkty, którymi są książki: „Szamo”, „Kowal. Prawdziwa historia” oraz zdecydowanie najbardziej rozchwytywana „Spalony”.
Duża popularność produktów Kanału Sportowego
Współtwórca każdej z wymienionych pozycji – Krzysztof Stanowski – pochwalił się na Twitterze duża liczbą zamówień książek, których wartość przekroczyła już obecnie 200000 złotych. Tak duża popularność jest spowodowana głównie reedycją autobiografii Andrzeja Iwana pt. „Spalony”, której sprzedaż, według Stanowskiego, wynosi 2/3 całości.
Zakup każdej z książek jest możliwy w trzech opcjach – standardowej, z autografem, a także ze specjalną dedykacją.
Hitowa pozycja sklepu – autobiografia Andrzeja Iwana
Autobiografia Andrzeja Iwana pt. „Spalony” jest tylko w niewielkim stopniu poświęcona karierze piłkarskiej Iwana, a w większej mierze dotyka życia byłego zawodnika Wisły Kraków. 29-krotny reprezentant Polski opisał swoje wzloty i upadki poruszając przy tym temat chorób, z którymi się boryka, czyli depresji oraz alkoholizmu.
Pozostałe pozycje czyli książki „Kowal. Prawdziwa historia” oraz „Szamo” również są pozycjami pożądanymi przez czytelników. W najbliższej przyszłości możemy spodziewać się kolejnych produktów w sklepie Kanału Sportowego, a będą to koszulki, bluzy, kubki, vlepki i inne gadżety.