Shiseido Men nowym partnerem FC Barcelony
Shiseido Men został nowym oficjalnym partnerem FC Barcelony. Dla katalońskiego klubu, który od dawna przeżywa problemy finansowe, to niemal tak ważna informacja, jak ogłoszenie transferu nowego piłkarza.
Nowe treści i kampanie marketingowe
Shiseido to jedna z najstarszych firm kosmetycznych na świecie (założona w 1872 roku, a więc jest starsza od „Dumy Katalonii”), zajmująca się higieną osobistą. Kontrakt z Japończykami został podpisany na dwa lata. Dzięki tej umowie, jeszcze bardziej rozszerzy się ekspansja Katalończyków na Japonię oraz Chiny. Shiseido otrzymała m.in. prawa do zdjęć piłkarzy pierwszego zespołu oraz możliwość tworzenia marketingowych treści i kampanii.
Sergi Roberto ambasadorem
Głównym ambasadorem partnerstwa został Sergi Roberto, gdyż jak czytamy w oficjalnym oświadczeniu: – Uosabia wartości i obraz Shiseido Men.
Sam piłkarz z dumą przyjął ten tytuł: – Jestem podekscytowany, że zostałem wybrany na ambasadora tego wyjątkowego partnerstwa pomiędzy SHISEIDO MEN i FC Barceloną. Jako osoba, która daje z siebie wszystko na boisku i podchodzi do życia z entuzjazmem, cieszę się, że mogę połączyć się z marką, która podziela moje wartości – stwierdził w oficjalnym oświadczeniu 28-letni obrońca.