02.02.2021 14:26

Telewizja Polska przedstawiła cennik reklam na Euro 2020

Już za nieco ponad pięć miesięcy rozpocznie się wielka piłkarska impreza - Euro 2020. W związku z tym kluczowym sportowym wydarzeniem, Biuro Reklamy TVP przedstawiło cennik reklam oraz ogólną ofertę marketingową na mistrzostwa Europy, które będzie można obejrzeć zarówno w telewizji, jak i internecie.

Udostępnij
Telewizja Polska przedstawiła cennik reklam na Euro 2020

Cennik reklam

Reprezentacja Polski trafiła do jednej grupy ze Słowacją, Hiszpanią oraz Szwecją. W związku z zasadami tej wielkiej imprezy, nasi zawodnicy na pewno rozegrają minimum trzy spotkania na Euro. Biuro Reklamy przedstawiło cennik 30-sekundowych spotów na te mecze. Najwyżej wyceniono mecz Hiszpania-Polska. Zarówno po pierwszej połowie, jak i przed drugą częścią koszt spotu wynosi 400,9 tys. zł.

Źródło: brtvp.pl

W przypadku rywalizacji Polski ze Słowacją, czyli pierwszego starcia „Biało-Czerwonych” na Euro 2020, koszt spotu w tym samym czasie wynosi 355,3 tys. zł. W kontekście szczytu reklamowego, najniżej został oceniony zatem mecz Polska-Szwecja: 347 tys. zł. po pierwszej połowie i przed startem drugiej części rywalizacji.

Biuro Reklamy TVP przedstawiło także cennik na dalsze mecze Polaków w przypadku, gdy nasza reprezentacja wyjdzie z grupy. Jeśli zawodnicy Paulo Sousy zameldują się w 1/8 finału, to spot reklamowy kosztować będzie maksymalnie 434,4 tys. zł. Co ciekawe, przy ćwierćfinałowym starciu ta cena będzie niższa, gdyż wynosi maksymalnie 422,5 tys. zł.

Najwyżej wyceniono naturalnie mecze półfinałowe i finałowe przy ewentualnym udziale reprezentacji Polski. W przypadku 1/2 finału to 526,6 tys. zł, natomiast finał to już kwota rzędu 557,1 tys. zł. Obie sumy są podawane jako maksymalne.

Co w przypadku nieobecności Polaków?

Cennik reklam na mecze fazy pucharowej bez udziału Polaków jest naturalnie niższy. W przypadku 1/8 finału to kwota 123,5 tys. zł, natomiast ćwierćfinał 136,1 tys. zł. Przy półfinale spot reklamowy będzie kosztować 172,2 tys. zł., a sam finał to 260 tys. zł.

Telewizja Polska przygotowała także cennik sprzedaży czasu reklamowego w transmisjach online. Stworzone zostały pakiety zatytułowane jako Wembley, Olimpico, Zenit oraz San Mames. Cenna najtańszego (czyt. San Mames) wynosi 80 tys. zł., natomiast najdroższego (czyt. Wembley) wynosi 200 tys. zł.

fot. brtvp.pl

Udostępnij
Wojciech Gancarz

Wojciech Gancarz