Rebranding Interu – nowa era Nerazzurrich
Dokładnie w dniu swoich 113. urodzin Inter Mediolan ma zaprezentować swój nowy wizerunek, który będzie obejmował m.in. pojawienie się nowego loga klubu.
Nowy wizerunek Interu Mediolan
Zapowiadany rebranding Interu Mediolan zaplanowany jest na 9-go marca 2021 roku – dokładnie w 113. rocznicę powstania klubu. Według doniesień La Gazzetty dello Sport zaprezentowane ma zostać nowe, odświeżone logo, które będzie opierało się na minimalizmie i koncentrować będzie się na literach „I” oraz „M”. Ma to spowodować lepsze zaakcentowanie więzi pomiędzy miastem a klubem.
Nowa kampania ma przebiegać pod hasłem „I am Milano”, a zaangażowani w nią mają zostać byli piłkarze Interu. Wszelkie zmiany mają zachęcić nowych sponsorów do włączenia się w nowy projekt Suning Group. Warto przy tym przypomnieć, że nadal trwają poszukiwania sponsora głównego, gdyż z koszulek, po ponad dwóch dekadach, zniknie logo firmy Pirelli.
Możliwość zmiany nazwy
Pierwotne informacje wskazywały także na możliwą zmianę nazwy klubu. Zamiast obecnej „FC Internazionale Milano” miałoby to być po prostu „Inter Milano”. CEO Interu Alessandro Antonello stanowczo jednak temu zaprzeczył mówiąc:
– Inter nie zmieni nazwy. Klub od ponad roku pracuje nad projektem marketingowym, opartym na historycznych wartościach Interu, który ma na celu zjednoczenie i zaangażowanie milionów fanów. Projekt ten ma wzmocnić powiązania z miastem Mediolan.