Amerykański klub zażenował internautów. „Usuńcie konto”
Philadelphia Union to ostatni przykład nieudanego marketingu sportowego. Amerykański klub wstawić żenujący post na Twitterze, który został szeroko skrytykowany przez kibiców klubu.
Britney Spears i draft MLS? Nieudane połączenie
W Major League Soccer rozpoczął się czas draftu, o czym Philadelphia Union postanowiła podzielić się w social mediach. Klub wykorzystał do tego piosenkę “Oops!… I Did It Again” w 2000 roku oraz teledysk do niej. Co więcej, film jest bez dźwięku, gdyż został wyciszony na mocy praw autorskich.
🚨2021 @MLS SuperDraft News🚨
🎶Oops, we did it again
We chose our Homegrowns, toss them in the game
Oh baby, baby
Our picks are already gooone
Said goodbye to those jaaaawns
We got👏that👏GAM👏 instead🎶We’ve traded our draft picks to @NashvilleSC👉 https://t.co/kn8HXHubMW https://t.co/LXRtLcNCwU
— Philadelphia Union (@PhilaUnion) January 19, 2021
Klub MLS zażenował kibiców
Amerykanie słyną z humorystycznych form promocji, aczkolwiek ten ruch ze strony klubu MLS spotkał się z krytyką oraz zażenowaniem. Jeden z użytkowników Twittera skomentował post “instrukcją usuwania konta”. Przewijały się również komentarze z gifami, wykazującymi zażenowanie działaniami klubu w mediach społecznościowych.
https://twitter.com/Cody_Ohhh10/status/1351593005178871809?s=20
Wydawałoby się, że Amerykanie są w stanie wybaczyć wszystko. Na taką wpadkę internauci nie pozostali jednak obojętni. Nie ma się co dziwić – klub z Filadelfii spóźnił się z humorem o dwadzieścia lat.