Allianz daje więcej Juventusowi
Juventus FC może liczyć na większe zaangażowanie ze strony globalnego giganta ubezpieczeniowego.
Allianz nie tylko przedłużyło, ale i rozszerzyło zakres kooperacji z aktualnym piłkarskim mistrzem Włoch.
Nowe porozumienie będzie obowiązywać do 2030 roku. Wartość umowy sięgnie 103,1 mln euro. W zamian logo firmy pojawi się na koszulkach treningowych i rozgrzewkowych pierwszej drużyny.
Firma mająca siedzibę w Monachium zyskała też prawa do sponsorowania kobiecej drużyny Juventusu.
Allianz zachowa prawa do nazwy stadionu, który będzie nadal oficjalnie nazywany Allianz Stadium. Warto dodać, że w tym przypadku pierwotnie umowę podpisano w 2017 roku i miała ona obowiązywać przez sześć sezonów.
Komentując przedłużoną umowę z Juventusem, dyrektor generalny Allianz, Giacomo Campora powiedział: – Na dzień dzisiejszy nasze partnerstwo z Juventusem stało się jeszcze bardziej solidne, trwałe i odpowiednie tak na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym.