14.02.2020 13:12

Allianz daje więcej Juventusowi

Juventus FC może liczyć na większe zaangażowanie ze strony globalnego giganta ubezpieczeniowego.


Allianz nie tylko przedłużyło, ale i rozszerzyło zakres kooperacji z aktualnym piłkarskim mistrzem Włoch.

Nowe porozumienie będzie obowiązywać do 2030 roku. Wartość umowy sięgnie 103,1 mln euro. W zamian logo firmy pojawi się na koszulkach treningowych i rozgrzewkowych pierwszej drużyny.

Firma mająca siedzibę w Monachium zyskała też prawa do sponsorowania kobiecej drużyny Juventusu.

Allianz zachowa prawa do nazwy stadionu, który będzie nadal oficjalnie nazywany Allianz Stadium. Warto dodać, że w tym przypadku pierwotnie umowę podpisano w 2017 roku i miała ona obowiązywać przez sześć sezonów.

Komentując przedłużoną umowę z Juventusem, dyrektor generalny Allianz, Giacomo Campora powiedział: – Na dzień dzisiejszy nasze partnerstwo z Juventusem stało się jeszcze bardziej solidne, trwałe i odpowiednie tak na poziomie krajowym, jak i międzynarodowym. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński