Stadion Śląski z nowym logotypem
Stadion Śląski w Chorzowie rośnie w siłę. Teraz obiekt zyskał również nową identyfikację wizualną. Przygotowała ją agencja Creogram.
Logotyp oparto na kształcie elipsy. Ma to być odwołanie do przestrzeni torów lekkoatletycznych oraz żużlowych, ale i do boiska piłkarskiego.
Otwarcie elipsy będące kreską nad literą „ś” symbolizuje otwartość obiektu dla kibiców i sportowców.
– Naszym zamysłem było stworzenie mocnego i bardzo charakterystycznego znaku. Chcieliśmy przede wszystkim upamiętnić tkankę historyczną tego miejsca i równocześnie wzbogacić markę o nowoczesny wizerunek – powiedział Krzysztof Łabno z agencji Creogram.
– Designerzy z Creogramu doskonale trafili w nasze potrzeby i wyobrażenia na temat nowego logotypu. W prostym znaku ujęli wszystko na czym nam zależy: symbolikę odwołującą się do dyscyplin sportowych, kształt obiektu oraz otwartość na kibiców i zawodników. W nowym logotypie znalazły się też odniesienia do świetlanej modernistycznej historii Katowic – dodała Aneta Moczkowska, członek zarządu Stadionu Śląskiego.
Obiekt będzie otwarty jesienią tego roku.