16.11.2016 09:00

Amerykański tenis pije z PepsiCo

Amerykański Związek Tenisowy (USTA) poinformował o zawarciu kontraktu z PepsiCo. Nowojorska firma będzie oficjalnym sponsorem nowego obiektu.


PepsiCo będzie wspierać National Campus powstały w Lake Nona w Orlando na Florydzie.

Na mocy porozumienia na terenie kampusu serwowane będą napoje firmy, w tym woda oraz napoje izotoniczne. PepsiCo zyskała także wyłączność na wprowadzenie swoich produktów do sklepów w tym obszarze.

Oficjalnym napojem USTA National Campus będzie z kolei marka Gatorade. Oznacza to, iż sportowcy będą korzystać z napojów tego brandu przed, po i w trakcie treningów oraz meczów.

USTA będzie współpracować ze sponsorem także w zakresie rozwoju lokalnych inicjatyw promujących znaczenie zdrowego i aktywnego stylu życia.

Kampus wybudowano kosztem 100 milionów dolarów, a otwarcie planowane jest na początek 2017 roku. Obiekt posiada między innymi sto kortów.  

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński