31.03.2016 10:47

Modecom jak Pepsi?

Od dłuższego czasu stadion przy ulicy Łazienkowskiej, na którym gra Legia Warszawa, nie ma sponsora tytularnego.


Teraz ma się to zmienić. Według „Rzeczpospolitej” tematem zainteresowana jest firma Modecom, czołowy polski producent elektroniki.

Firma od sezonu 2014/15 jest partnerem Legii, a teraz chce poszerzyć zakres inwestycji w piłkę nożną. Jednym z pomysłów jest nabycie praw do nazwy obiektu.

– Czekamy na wyniki badań dotyczących stopnia oddziaływania na świadomość warszawiaków nazwy dotychczasowego stadionu. Chcemy wiedzieć precyzyjnie, w jakim stopniu Pepsi Arena wpisała się w świadomość mieszkańców. Po uzyskaniu analizy podejmiemy decyzję – powiedział dziennikowi prezes Modecomu, Jakub Łozowski.

Przypomnijmy, iż od 1 stycznia 2015 roku stadion nie ma sponsora tytularnego. Wówczas wygasła umowa z Pepsi, na mocy której obiekt nosił nazwę Pepsi Arena.

Obecnie oficjalna nazwa budowli to Stadion Miejski Legii Warszawa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego. 

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński