W końcu Energa została sponsorem
Stadion Energa Gdańsk – tak od dziś nazywa się Stadion w Gdańsku Letnicy, gdzie swoje mecze rozgrywają piłkarze ekstraklasowej Lechii Gdańsk.
Grupa Energa podpisała 5-letni kontrakt na sponsoring tytularny z zarządcą obiektu Arena Gdańsk Operator.
Przypomnijmy, iż od dawna spekulowano, iż to Energa zastąpił dotychczasowego sponsora, PGE.
Operator, sponsor oraz władze miasta Gdańsk podpisały przy tej okazji list intencyjny o jeszcze większej aktywizacji stadionu i jego otoczenia.
– Rozpoczęcie współpracy trójstronnej pomiędzy samorządem, operatorem największego obiektu sportowego i jedną z największych pomorskich firm, która rozumie i pomoże zrealizować wizję zagospodarowania i rozwoju stadionu w Gdańsku, to bardzo dobra wiadomość – powiedział Paweł Adamowicz, prezydent Miasta Gdańska.
– Lokalnie mamy dużą siłę, możemy wdrażać pomysły, które po raz kolejny pokażą na świecie siłę naszego Miasta i ludzi tu mieszkających. Stadiony na świecie pełnią role istotne społecznie – u nas trend ten jest już zauważalny, a świadomość obecności w przestrzeni miejskiej stadionu jako obiektu nie tylko sportowego, zwiększa się znacząco z roku na rok. Chcemy podkreślać, że tutaj – na Stadionie Energa Gdańsk, odbywają się ważne wydarzenia, tutaj ludzie się bawią, tutaj robią biznes, spotykają znajomych i gwiazdy oraz oczywiście kibicują m. in. Lechii Gdańsk – dodał.
– Rozpoczęcie współpracy z Arena Gdańsk Operator w Gdańsku wpisuje się w naszą strategię biznesową i marketingową. Jako jedna z największych pomorskich firm, na co dzień uczestnicząca w życiu Trójmiasta i Pomorza, czujemy spoczywającą na nas społeczną odpowiedzialność. Od lat wspieramy sport i edukację i popularyzujemy kulturę. Analizy korzyści objęcia stadionu sponsoringiem tytularnym jednoznacznie wskazują, że wpisuje się on w promowane przez nas wartości, przyczyni się do wyeksponowania inicjatyw, które prowadzimy od lat oraz zapewni wysoką efektywność sponsoringową – skomentował Andrzej Tersa, prezes zarządu Energa SA.
Wraz z nazwą zmienia się również identyfikacja wizualna obiektu. Nowy logotyp nawiązuje do bursztynu, symbolu nieodłącznie kojarzonego z Gdańskiem, który stanowił jednocześnie inspirację dla projektantów stadionu.
Pojawiło się też nowe hasło przewodnie: „Stadion Energa Gdańsk – Moc Wrażeń”.