14.01.2015 11:05

Powrót do pierwotnej nazwy

Z dniem 1 stycznia wygasła współpraca Legii Warszawa z PepsiCo w zakresie sponsoringu tytularnego stadionu. Innymi słowy, nie ma już Pepsi Areny.


Tym samym w Warszawie ponownie mamy Stadion Miejski Legii Warszawa im. Marszałka Józefa Piłsudskiego. Usunięto natomiast oficjalny fanpage Pepsi Areny z Facebooka.

Współpraca w zakresie sponsoringu tytularnego została nawiązana w lipcu 2011 roku. W kuluarach mówiło się, że koncern przelewał rocznie sześć milionów złotych. Jednak latem ubiegłego roku kontrakt został prolongowany tylko do końca roku. Inna sprawa, że z PepsiCo Legia będzie dalej kooperować, ale na innym gruncie.

Trzeba przyznać, że brak nowej firmy wspierającej Legię w tym zakresie jest sporym zaskoczeniem. Wszakże nazwa obiektu w ostatnich latach regularnie pojawiała się w mediach, gdyż warszawianie są obecnie bez wątpienia najbardziej medialnym klubem w kraju.

Udostępnij
Bartosz Burzyński

Bartosz Burzyński