17.10.2024 09:00

Innowacyjne działania Genius Sports we współpracy z NFL

Genius Sports ogłosiło nowe partnerstwo z drużyną NFL Los Angeles Rams, zapewniając kibicom na SoFi Stadium dostęp do najważniejszych wydarzeń w czasie rzeczywistym, opartych na danych. Oficjalny dostawca danych NFL wyjaśni statystyki Next Gen Stats (lokalizacja gracza, prędkość biegu i czas rzutu rozgrywającego) na pakiety najważniejszych wydarzeń, które będą wyświetlane w trakcie meczu na 120-jardowym, […]

Genius Sports ogłosiło nowe partnerstwo z drużyną NFL Los Angeles Rams, zapewniając kibicom na stadionie SoFi Stadium dostęp do najważniejszych wydarzeń w czasie rzeczywistym, opartych na danych. Oficjalny dostawca danych NFL przetłumaczy statystyki Next Gen Stats (lokalizacja gracza, prędkość biegu i czas rzutu rozgrywającego) na pakiety najważniejszych wydarzeń, które będą wyświetlane w trakcie meczu na 120-jardowym, 70 000-stopowym kwadratowym ekranie Infinity na stadionie SoFi.

Genius Sports ogłosiło nowe partnerstwo z drużyną NFL Los Angeles Rams, zapewniając kibicom na SoFi Stadium dostęp do najważniejszych wydarzeń w czasie rzeczywistym, opartych na danych. Oficjalny dostawca danych NFL wyjaśni statystyki Next Gen Stats (lokalizacja gracza, prędkość biegu i czas rzutu rozgrywającego) na pakiety najważniejszych wydarzeń, które będą wyświetlane w trakcie meczu na 120-jardowym, 70 000-stopowym kwadratowym ekranie Infinity na stadionie SoFi.

To interesujące partnerstwo, ponieważ po raz pierwszy statystyki Next Gen Stats zostaną zapakowane i wyświetlone na stadionie NFL podczas meczu na żywo, a tworzy więcej sponsorów dla Rams, co staje się coraz ważniejszym atutem w sporcie. W rzeczywistości Verizon, obecny partner reklamowy Los Angeles Rams, podpisał już umowę na umieszczenie swojego logo na 18 do 20 pakietach najważniejszych wydarzeń w trakcie meczu.

Od otwarcia SoFi Stadium w 2020 roku nieustannie staramy się współpracować z najlepszymi firmami, aby ustanowić standard dnia meczowego w domu Rams — powiedziała Kathryn Kai-ling Frederick, dyrektor ds. marketingu w Los Angeles Rams.

Jesteśmy podekscytowani współpracą z Genius Sports, aby zapewnić naszym fanom to bezprecedensowe doświadczenie i wdzięczni naszemu partnerowi Verizon za podniesienie poziomu tej treści.

Oprócz zwiększonego zasobu reklamowego/przychodów, to partnerstwo sprawi, że fani będą bardziej zaangażowani w grę. Przeciętni fani będą mogli śledzić akcję na ekranie, podczas gdy zagorzali fani nie będą musieli już sprawdzać statystyk na telefonie. To świetny przykład partnerstwa korzystnego dla obu stron — Rams i ich fani korzystają na tym w równym stopniu. Ale jeśli oddalisz obraz, to ogłoszenie oferuje również wgląd w przyszłość.

W czym specjalizuje się Genius Sports?

Genius Sports to prawdopodobnie najważniejsza firma w sporcie, o której nigdy nie słyszałeś. Założona w 2001 roku firma zajmuje się tworzeniem oprogramowania, która dostarcza oparte na danych produkty technologii sportowej dla mediów, zakładów bukmacherskich i innych partnerów sportowych.

Firma z siedzibą w Londynie zatrudnia prawie 2000 pracowników w biurach na całym świecie. Genius Sports współpracuje z prawie 500 obiektami sportowymi, w tym z różnymi ligami (NFL, EPL, WNBA, PGA Tour), sieciami (ESPN, CBS Sports), drużynami (LA Rams, LA Clippers), wydarzeniami (Ryder Cup, Indy 500) i firmami (Betway, Reddit).

Genius Sports generuje większość ze swoich 413 milionów dolarów rocznego przychodu z technologii zakładów bukmacherskich, treści i usług. Ta kategoria wzrosła o 21% w zeszłym roku, głównie z powodu 50% wzrostu przychodów brutto z gier w Stanach Zjednoczonych.

fot. Huddle Up

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski

Reklama