14.10.2024 15:17

Klubowa strona Realu Madryt znów najlepsza na świecie

Według firmy zajmującej się analizą cyfrową LikeWeb Real Madryt zanotował średnio 8,9 milionów odsłon miesięcznie. Już ósmy rok z rzędu Realmadrid.com jest najchętniej odwiedzaną stroną internetową klubów piłkarskich na świecie, ze średnią 8,9 miliona wyświetleń miesięcznie (według danych dostarczonych przez firmę zajmującą się analizą cyfrową LikeWeb). Dzięki wersji w języku hiszpańskim, angielskim, francuskim, niemieckim, portugalskim, […]

Według firmy zajmującej się analizą cyfrową LikeWeb Real Madryt zanotował średnio 8,9 milionów odsłon miesięcznie.

Według firmy zajmującej się analizą cyfrową LikeWeb Real Madryt zanotował średnio 8,9 milionów odsłon miesięcznie.

Już ósmy rok z rzędu Realmadrid.com jest najchętniej odwiedzaną stroną internetową klubów piłkarskich na świecie, ze średnią 8,9 miliona wyświetleń miesięcznie (według danych dostarczonych przez firmę zajmującą się analizą cyfrową LikeWeb). Dzięki wersji w języku hiszpańskim, angielskim, francuskim, niemieckim, portugalskim, japońskim, chińskim i arabskim strona zakończyła sezon rekordową liczbą 68 milionów unikalnych użytkowników (tych, którzy odwiedzili ją przynajmniej raz), o 2% więcej niż w przypadku poprzedniego okresu objętego analizą.

Realmadrid.com zanotował ponad 131 milionów sesji, co oznacza wzrost o 11% w porównaniu z sezonem 2022-23 i 419 milionów unikalnych odsłon strony. 53,7% całkowitego ruchu na stronie koncentruje się w grupie wiekowej od 18 do 34 lat. Co więcej, konsumpcja za pośrednictwem urządzeń mobilnych stale rośnie i w tym roku osiągnęła 78%.

Efekty współpracy z Adobe

W ramach cyfrowej odnowy klubu Realmadrid.com uruchomił w tym sezonie pierwszą poważną przebudowę od 2014 roku. Dzięki sojuszowi z  partnerem Adobe przeprowadzono transformację technologiczną na stronie internetowej, zapewniając większe bezpieczeństwo, stabilność i elastyczność. Celem jest zapewnienie naszym fanom możliwie najlepszego i najbardziej spójnego doświadczenia, biorąc pod uwagę użyteczność na urządzeniach mobilnych i wszystkich pokoleniach obserwujących.

fot. Real Madryt

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski

Reklama