10.10.2024 14:05

Klub PlusLigi ma nowego dyrektora ds. marketingu i sprzedaży

Tomasz Koprowski objął funkcję dyrektora ds. marketingu i sprzedaży Aluron CMC Warty Zawiercie. Do jego zadań będzie należało m.in. dbanie o wartość marki klubu i jego sponsorów oraz partnerów, projekty marketingowe oraz polityka sprzedażowa w obszarze karnetów i biletów, a także sklepu klubowego. Tomasz Koprowski do czerwca bieżącego roku pełnił funkcję wiceprezesa zarządu ds. marketingu […]

Tomasz Koprowski objął funkcję dyrektora ds. marketingu i sprzedaży Aluron CMC Warty Zawiercie. Do jego zadań będzie należało m.in. dbanie o wartość marki klubu i jego sponsorów oraz partnerów, projekty marketingowe oraz polityka sprzedażowa w obszarze karnetów i biletów, a także sklepu klubowego.

Tomasz Koprowski objął funkcję dyrektora ds. marketingu i sprzedaży Aluron CMC Warty Zawiercie. Do jego zadań będzie należało m.in. dbanie o wartość marki klubu i jego sponsorów oraz partnerów, projekty marketingowe oraz polityka sprzedażowa w obszarze karnetów i biletów, a także sklepu klubowego.

Tomasz Koprowski do czerwca bieżącego roku pełnił funkcję wiceprezesa zarządu ds. marketingu KPS Skry Bełchatów, którą objął rok wcześniej. Z klubem z województwa łódzkiego był związany od 2011 roku, a przed powołaniem do zarządu przez ponad 10 lat na stanowisku dyrektora ds. marketingu.

Zaangażowanie w Sport Biznes Polska

Koprowski jest jednym z założycieli i członkiem zarządu stowarzyszenia Sport Biznes Polska.

Nawiązanie współpracy z Tomaszem to kolejny etap rozwoju struktur organizacyjnych klubu. Nie ma chyba w polskiej siatkówce drugiej osoby z tak dużym doświadczeniem w obszarze marketingu i sprzedaży. Jestem przekonany, że efekty jego działań będą bardzo szybko widoczne – podkreśla prezes Aluron CMC Warty Zawiercie, Kryspin Baran.

To dla mnie ogromna satysfakcja, rozpocząć współpracę z klubem, który w ostatnich latach systematycznie piął się do góry i zdobywał laury w klubowej siatkówce. Na przestrzeni ostatnich lat widać, że Aluron CMC Warta Zawiercie to dobrze zaplanowany projekt, który w każdym sezonie ma określone cele do osiągnięcia – również pod kątem organizacyjnym i marketingowym. Krok po kroku widać tutaj ciągły rozwój, stawianie czoła wyzwaniom i kreślenie konkretnych planów na przyszłość – podkreśla Tomasz Koprowski.

Wierzę, że bazując na mojej wiedzy oraz doświadczeniu, łącząc to z potencjałem, pracowitością i wizją wszystkich osób w klubie, na czele z Prezesem, stworzymy skuteczny i silny zespół w organizacji, a niesamowita Jurajska Armia będzie nas nieustannie wspierać i dopingować – dodaje.

fot. Warta Zawiercie

Udostępnij
Bartłomiej Najtkowski

Bartłomiej Najtkowski

Reklama