25.09.2024 09:16

zondacrypto sponsorem głównym Dzików Warszawa

Dziki Warszawa z nowym sponsorem głównym. Została nim zondacrypto, lider wśród giełd kryptowalut w Europie Środkowo-Wschodniej. Logo giełdy o polskich korzeniach trafi na front koszulek meczowych 10. drużyny i beniaminka poprzedniego sezonu Orlen Basket Ligi. Dziki Warszawa są pierwszym klubem koszykarskim, sponsorowanym przez zondacrypto, która w ramach globalnych działań współpracuje m.in. z zespołami piłkarskiej Serie A Juventus FC i Atalanta BC, w Polsce z Pogonią Szczecin i Rakowem Częstochowa, a także z kolarskimi wyścigami Giro d ́Italia i Tour de Pologne.

zondacrypto została sponsorem Dzików Warszawa

Współpraca Dzików Warszawa z zondacrypto została nawiązana na najbliższy sezon rywalizacji na parkietach Orlen Basket Ligi i European North Basketball League, w europejskich pucharach warszawska ekipa debiutuje. Logotyp zondacrypto znajdzie się z przodu koszulek meczowych zawodników klubu ze stolicy. Nowy Sponsor Główny będzie również eksponował swoje logo w ramach… wyłącznego brandingu maskotki Dzików Warszawa.

– Zaangażowanie zondacrypto w duże projekty sportowe robi wrażenie. Cieszymy sięże to właśnie my jesteśmy pierwszym klubem koszykarskim w ich sponsoringowym portfolio. To nowoczesna, ambitna i dynamicznie rozwijająca się organizacja, która stawia przed sobą coraz ambitniejsze cele, czyli dokładnie tak, jak my – mówi Michał Szolc, dyrektor generalny i założyciel Dzików Warszawa.

zondacrypto funkcjonuje na rynku od ponad 10 lat. Giełda kryptowalut, będąca liderem regionu CEE, posiada licencje operacyjne w Szwajcarii, we Włoszech, na Litwie, Słowacji, w Kanadzie i najbardziej restrykcyjną – w Estonii. Jest też w pełni gotowa na wypełnianie wymogów europejskiego rozporządzenia MiCA. zondacrypto ma ponad 1,3 mln aktywnych użytkowników, w tym milion z Polski. W latach 2021-2024 ich działania wygenerowały 37 mln euro przychodów.

Dynamiczni i ambitni – od teraz grają razem

– W sporcie widać nas coraz mocniej w Polsce i całej Europie. Po piłce nożnej, kolarstwie, czy tenisie, czas na koszykówkę. Dziki Warszawa to organizacja innowacyjna, która po siedmiu latach istnienia ma przed sobą drugi sezon w najlepszych krajowych rozgrywkach i debiutuje w europejskich pucharach. Nasze cele osiągamy równie szybko i efektywnie. Dlatego od teraz chcemy wygrywać razem z Dzikami, zwiększająświadomość na temat kryptowalut również w gronie kibiców koszykarskich – deklaruje Przemysław Kral, CEO zondacrypto.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing

Reklama