03.09.2024 09:59

SportMarketing.pl patronem medialnym IV edycji Legia Sport Business Programme

Sportmarketing.pl, jako portal będący czołowym źródłem informacji o biznesie sportowym w Polsce, ma na celu edukować i rozwijać wiedzę użytkowników w tym obszarze. Dlatego z przyjemnością i dumą ogłaszamy, że portal Sportmarketing.pl został patronem medialnym IV edycji Legia Sport Business Programme, prestiżowego programu edukacyjnego stworzonego przez Legię Warszawa.

Portal SportMarketing.pl nawiązał współpracę z Legią Warszawa

SportMarketing.pl to największy polskojęzyczny portal o marketingu sportowym, na którym nożna znaleźć newsy z Polski i ze świata, wypowiedzi ekspertów, wywiady oraz liczne raporty. Autorzy serwisu od lat dostarczają rzetelne analizy i aktualności z rynku sportowego. Teraz rozszerzamy swoje działania o aspekt edukacyjny, skierowany do osób pragnących rozwijać swoją karierę w branży sportowej.

– Naszym celem zawsze była współpraca z największymi podmiotami zaangażowanymi w promocję szeroko rozumianego biznesu sportowego w Polsce, a do takich bez wątpienia zalicza się Legia Sport Business Programme. Jesteśmy przekonani, że nasze doświadczenie w dostarczaniu jakościowych treści, w połączeniu z eksperckością twórców programu LSBP w zakresie edukacji, stworzy nową jakość na rynku. Wspólnie chcemy inspirować i kształcić przyszłych adeptów biznesu sportowego w Polsce – powiedział Marcin Poślada, prezes Shark Agency wydawcy serwisu Sportmarketing.pl.

Na łamach portalu SportMarketing.pl będzie można znaleźć dostęp do wyjątkowych treści. Od września do maja przyszłego roku na serwisie będą publikowane m.in.: wywiady z ekspertami i prelegentami Legia Sport Business Programme oraz relacje z wyjątkowych sesji IV edycji LSBP odbywających się na stadionie Legii Warszawa i w Legia Training Center.

– Cieszymy się, że tak uznany portal branżowy jak Sportmarketing.pl objął patronat medialny nad IV edycją Legia Sport Business Programme. Łączą nas między innymi profesjonalizm i chęć przekazywania wyjątkowej wiedzy o branży jak najszerszemu gronu. Nasza współpraca na pewno znajdzie wyraz w wielu wartościowych treściach i projektach – powiedział Tomasz Zahorski, twórca i lider Legia Sport Business Programme.

„Jeśli chcesz dołączyć do 60 absolwentów 3 poprzednich edycji (z czego 5 pracujących obecnie w Legii Warszawa) i spełnić swoje marzenie o karierze w branży sportowej, aplikuj już dziś i zapewnij sobie jedno z ostatnich miejsc w startującej 26 października IV edycji.

Potrzebujesz tylko 2 minuty, aby wysłać swoje zgłoszenie: https://sbp.legia.com/pl/pl-home/#formularz – zachęcają organizatorzy”.

Udostępnij
Redakcja Sport Marketing

Redakcja Sport Marketing

Reklama