Aktualności 18 lipca 2024

Koszulki Barcelony nawiązują do 125. rocznicy powstania klubu. Wiemy, ile kosztują

Projekt inspirowany jest dziedzictwem, historią i początkami klubu, a tak się złożyło, że FC Barcelona ma już 125 lat. Wykorzystując tradycyjne barwy bordowo-granatowe, postrzegane jako znak rozpoznawczy herbu, stworzono odrębny, wyjątkowy i symboliczny projekt, który uwypukla tożsamość zespołu, prowadząc kibiców przez całą jego historię.

Koszulka będzie miała logo Spotify z przodu, wraz z logo Nike, a także markę Ambilight TV na rękawie męskiego stroju pierwszej drużyny, a markę Bimbo na rękawie stroju damskiego. Ponadto logo UNHCR/ACNUR zostanie zachowane pod numerem koszulki. W pierwszej fazie sprzedaży na nowych koszulkach Barçy (Stadium i Match) ma widnieć to samo logo Spotify, które znajdowało się na strojach w poprzednim sezonie. Koszulki w odświeżonej wersji, które będą noszone przez piłkarzy w sezonie 2024/25, będą dostępne dla fanów do kupienia od jesieni tego roku.

Prezentacja z udziałem obecnych gwiazd i legendarnych graczy Barcy

Kontynuując temat 125. rocznicy, klub promuje premierę tej pierwszej koszulki za pomocą kampanii audiowizualnej, która wzmacnia dwie podstawowe idee, które definiują Barçę: styl gry i bycie Katalończykiem.

W filmie wzięli udział gracze światowego formatu sprzed lat (Ronaldinho, Iniesta, Puyol, Gasol i Stoiczkow), a także obecni piłkarze i piłkarki (Cubarsí, Lewandowski, Araujo, Pedri, Fermín, Gavi, Balde, Lamine i Raphinha; Vicky, Alexia, Aitana, Mapi, Engen i Rolfo).

Ronaldinho otwiera wydarzenie i jako pierwszy podaje piłkę, która symbolizuje styl Barcelony i piłkarskie DNA. Piłka trafia do obecnych graczy, gdy wspominają emblematyczne momenty piłkarskie z niedawnej historii klubu. Lewandowski, Araujo i Cubarsí dzielą się chlebem z pastą pomirodową; Pedri i Fermín malują obrazy, które łączą się z obecnością rysowniczki Pilarín Bayés, opowiadającej o stylu gry Barçy, podczas gdy Stoiczkow i Pau Gasol opowiadają o swoim dziedzictwie i dzielą się doświadczeniami z Gavim i Balde za pośrednictwem wideorozmowy. Z kolei zawodniczki łączą się, tworząc wieżę z ludzi wraz z Colla Castellers z Poble Sec. Podczas tego fragmentu można dostrzec wiele szczegółów koszulki na sezon 2024/25, a wszystko to łączy się z okrzykiem „Visca Barça!” od nikogo innego, jak Carlesa Puyola.

Innowacje

Koszulki męskich i kobiecych drużyn Barcelony na sezon 2024/25 są wykonane z materiału Dri-FIT ADV. Dzięki pracy wykonanej przez Nike Sport Research Lab (NSRL) i danym zebranym za pomocą zaawansowanej technologii mapowania ciała, zestawy na ten sezon zapewniają zwinność, oddychalność i wentylację dokładnie tam, gdzie są potrzebne.

Wprowadzone innowacje techniczne ustanawiają nowe standardy, zapewniając wysoką wydajność. Każdy element zestawu został ulepszony przy użyciu metod obejmujących projektowanie komputerowe oparte na danych 4D. Zespół projektowy Nike zastosował „metaprismatic”. W związku z tym nowe ubrania przyjmują tradycyjne kolory. Koszulki męskie, damskie i dziecięce można kupić od 18 lipca w BARÇA STORES, oficjalnej platformie e-commerce klubu, a także w sklepach Nike Stores i na Nike.com.

Szeroki wybór

Tutaj możemy zapoznać się ze szczegółami oferty: https://store.fcbarcelona.com/collections/new-kit

Wydaje się, że jednym z hitów może być koszulka Lamine’a Yamala z numerem 19.
fot. FC Barcelona