Aktualności 22 czerwca 2024

Gole Buksy pomogą w szczytnych celach?

„Buksa strzela, Booksy pomaga” – to hasło akcji, która ma rozpropagować polską markę, ale też posłużyć do działań charytatywnych. Ideę wymyślił Stefan Batory, jeden z najbardziej znanych rodzimych przedsiębiorców. Informację podaje „Rzeczpospolita”.

Jaka idea przyświeca pomysłodawcom?

Start-up Booksy podkreśla, że każdy gol Adama Buksy, napastnika reprezentacji Polski, ma wiązać się z przekazaniem 100 tys. zł na szczytny cel. Tak miało się dziać podczas meczów Polski z Austrią (jak wiadomo, Buksa nie strzelił w nim gola) oraz Francją. Ponieważ jednak to właśnie ten napastnik otworzył wynik spotkania z Holandią, siłą rzeczy wzrosły oczekiwania wobec niego.

– Mam nadzieję, że najbliższe dwa mecze będą nas dużo kosztowały. Będzie to dobre dla reprezentacji, a cel, który sfinansujemy, też jest zacny – napisał na LinkedIn Stefan Batory.

Na co mogą zostać przeznaczone pieniądze

Jeśli Buksa zdobędzie bramkę w ostatnim dla Polski na EURO 2024 meczu z Francją, start-up przekaże 100 tys. zł na drużynę reprezentacji Polski w ampfutbolu i fundację wskazaną przez Adama Buksę.

Czym zajmuje się Booksy?

Booksy to globalnie czołowa platforma do rezerwacji wizyt online. Jak podaje „Rzeczpospolita”:

Aplikacja założona w 2013 r. przez Batorego, ultramaratończyka i biznesmena (w Polsce stworzył m.in. aplikację iTaxi), udostępnia firmom, głównie salonom urody, ale także m.in. urzędom, czy bankom, narzędzie do zarządzania kalendarzem i pozyskiwania klientów. Użytkowników ma m.in. w Polsce, Stanach Zjednoczonych, Wielkiej Brytanii, Brazylii, Hiszpanii, czy RPA. Niedawno współzałożyciel start-upu Konrad Howard mówił nam, że spółka ma już 30 mln użytkowników, co daje firmie pierwsze miejsce wśród aplikacji do umawiania wizyt – i w AppStore, i w Google Play„.

Adama Buksy nie trzeba przedstawiać nikomu. Wierzymy, że strzelec pięknej bramki w meczu z Holandią nie powiedział jeszcze ostatniego słowa podczas tegorocznego EURO 2024. Gorąco kibicujemy całej reprezentacji Polski!” – czytamy na koncie Booksy Polska na LinkedIn.

fot. YouTube – Foot Truck