Ze świata 30 lipca 2012

PSG nie dla Sportfive

Jedna z największych agencji marketingu sportowego będzie musiała pożegnać się z jednym z potężnych klientów. Paris Saint-Germain rezygnuje bowiem z usług tej firmy.

\"\"
Sportfive z siedzibą w Hamburgu współpracuje z ogromną liczbą piłkarskich drużyn i związków. Niemniej jednak niebawem portfolio agencji zostanie uszczuplone o jeden z najbogatszych zespołów w Europie.

PSG zapowiedziało bowiem koniec wieloletniej współpracy z agencją Sportfive. Nowa polityka tego bogatego klubu zakłada, że będzie on najprawdopodobniej sam kierował sprzedażą praw transmisyjnych do swoich meczów i podejmował inne tego typu decyzje.

– PSG chciałoby podziękować agencji Sportfive za owocną współpracę przez kilka ostatnich lat, między innymi za niedawne pozyskanie nowych sponsorów – obwieszczają władze klubu w specjalnym oświadczeniu.