Ze świata 12 maja 2019

Arsenal zwiększa promocję Rwandy

Arsenal FC, klub grający w piłkarskiej Premier League, podpisał umowę partnerską z National Geographic Partners.


To spółką joint venture kontrolowana przez Walt Disney Company (73% udziałów) i National Geographic Global Networks (23%).

W ramach umowy, która będzie obowiązywać do 2021 roku zostaną stworzone nowe treści mające podkreślić możliwości turystyczne oferowane przez oficjalnego partnera „Kanonierów”, czyli Radę Rozwoju Rwandy. Materiały będą udostępniane za pośrednictwem cyfrowych i społecznościowych platform National Geographic.

Partnerstwo tym samym zacieśnia więzi Arsenalu z tym krajem. W maju zeszłego roku Rada Rozwoju Rwandy stała się pierwszym oficjalnym sponsorem rękawków, a marka Visit Rwanda stała się oficjalnym partnerem turystycznym klubu w ramach trzyletniej umowy.

Peter Silverstone, dyrektor handlowy Arsenal, tak skomentował porozumienie: – Od ponad 130 lat National Geographic inspiruje miliony ludzi na całym świecie dzięki przełomowym opowiadaniom najlepszych i najzdolniejszych naukowców, odkrywców i fotografów. To nowe partnerstwo zapewni idealną platformę do dzielenia się historią Rwandy i niesamowitymi doświadczeniami, jakie oferuje kraj.

– Rwanda jest jednym z najpiękniejszych krajów na świecie i cieszymy się, że możemy podzielić się naszą historią i bogatym dziedzictwem naturalnym ze światową społecznością National Geographic – dodała Belise Kariza z Rady Rozwoju Rwandy.