Piszczek i Krispol z nową kampanią [WIDEO]
Łukasz Piszczek, piłkarz reprezentacji Polski i Borussii Dortmund, jest bohaterem nowej kampanii reklamowej firmy Krispol.
![Piszczek i Krispol z nową kampanią [WIDEO]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2016/06/10585.jpg)
Polski producent bram, okien oraz rolet wystartował z ogólnopolską akcją promocyjną, która skierowana jest przede wszystkim przed osobami stojącymi przed wyzwaniem, jakim jest budowa domu lub remont.
Kampania oparta jest na haśle „Gwarancja spokoju podczas budowy domu? Każdy by chciał” i ma humorystyczny ton.
Kampania „Gwarancja spokoju" rozpocznie się intensywną promocją w telewizji, następnie przeniesie się w kanały VOD, wspierane przez działania w Internecie, prasie budowlanej, w radiu RMF FM oraz w sieci salonów Krispol.
Działania są efektem współpracy z agencjami Chapter1 i Papert Pictures – kreacja i produkcja; Media Concept – planowanie i zakup mediów; Sprawny Marketing i socialnet – działania w Internecie.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Problemy z transmisją meczu o Superpuchar Polski?
Roman Kołtoń z Prawdy Futbolu, współpracownik Polsatu Sport, twierdzi, że PZPN zaliczył wizerunkową wpadkę, ponieważ federacja wyznaczyła termin Superpucharu Polski, lecz zapomniała poinformować zainteresowane transmisją telewizje.



