Z kraju 17 sierpnia 2017

Piłkarska reprezentacja na dłużej ze sponsorem

Polski Związek Piłki Nożnej oraz Blachotrapez poinformowały o przedłużeniu umowy, na mocy której producent pokryć dachowych i elewacyjnych pozostanie wsparciem kadry.


Firma nosi tytuł „Oficjalnego Partnera Reprezentacji Polski w Piłce Nożnej”. Nowy kontrakt będzie obowiązywał od sierpnia 2018 do mistrzostw świata w Katarze w 2022.

– Drużyna narodowa i jej potencjał przyciągają do naszej federacji bardzo dużą liczbę firm, które są zainteresowanie sponsoringiem. Cieszymy się, że nasz partner, z którym zaledwie kilka miesięcy temu podpisaliśmy pierwszy kontrakt, już dziś zdecydował się na jego przedłużenie. Pokazuje to, że piłkarska reprezentacja Polski jest bardzo atrakcyjnym produktem na rynku sponsoringu sportowego w naszym kraju, a PZPN jest gwarancją stabilnej i długoterminowej współpracy. Ponadto dla tak prężnie rozwijającej się, ambitnej firmy jak Blachotrapez, sponsoring reprezentacji Polski jest szansą na wzmocnienie swojej pozycji nie tylko na rynku krajowym, ale również międzynarodowym – powiedział Maciej Sawicki, sekretarz generalny PZPN.

– Jako firma od lat stawiamy na sport i polskich sportowców, wspierając ich zaangażowanie w walce o zwycięstwo. Sport jest częścią naszej długofalowej strategii marketingowej, jest zmaterializowaniem naszej tożsamości w wymiarze wizerunkowym. Minione pół roku pokazało, że nasza współpraca z Polskim Związkiem Piłki Nożnej przynosi wymierne korzyści. Wspieranie reprezentacji Polski w drodze do sukcesów to powód do dumy dla nas, naszych pracowników, partnerów biznesowych, a także klientów. Dzięki temu tworzymy wspólnotę, jednoczymy się w kibicowaniu i przeżywaniu pozytywnych emocji, a nasza marka jest pozytywnie postrzegana na rynku. Dlatego też naturalnym krokiem było dla nas przedłużenie kontraktu na kolejne cztery lata. Wierzymy, że to dobre posunięcie, które zaprocentuje dla obu stron – dodał Rafał Michalski, prezes firmy Blachotrapez.

Umowa gwarantuje firmie prawo do posługiwania się tytułem „Oficjalnego Partnera Piłkarskiej Reprezentacji Polski”, a także do wykorzystywania we własnej działalności marketingowej oficjalnego logotypu reprezentacji Polski.

Logo firmy pojawi się również na reklamach podczas meczów drużyny narodowej rozgrywanych w Polsce, a także na tablicach sponsorskich w czasie konferencji prasowych, na stronie internetowej PZPN, portalu LaczyNasPilka.pl, jak również zaproszeniach, biletach oraz programach meczowych. Dodatkowo Blachotrapez będzie także sponsorem reprezentacji Polski do lat 21.