Piszczek z kontraktem [WIDEO]
Kolejny reprezentant Polski na UEFA Euro 2016 wykorzystał swój potencjał wizerunkowy i podpisał kontrakt indywidualny.
![Piszczek z kontraktem [WIDEO]](https://www.sportmarketing.pl/content/uploads/2016/06/10585.jpg)
Mowa o Łukaszu Piszczku, piłkarzu Borussii Dortmund. Zawodnik został ambasadorem marki Krispol, producenta bram garażowych, rolet, okien PCV czy bram przemysłowych.
Sportowiec ma wspierać długofalową kampanię informacyjno-promocyjną. Będzie ona prowadzona pod hasłem „Krispol – gwarancja spokoju”.
Jesteśmy znani z zamiłowania do sportu. Pozytywne emocje związane ze wspieraniem różnych dyscyplin i wydarzeń sportowych towarzyszą naszej marce od lat. Teraz przyszła pora, aby wynieść związaną ze sportem działalność i komunikację na jeszcze wyższy poziom. Kampania promocyjno-informacyjna z udziałem Łukasza Piszczka obejmie wiele przestrzeni, w tym oczywiście Internet i sieć salonów sprzedaży. Będziemy wszędzie tam, gdzie klienci szukają informacji i profesjonalnego doradztwa – powiedziała Katarzyna Kozłowska, kierownik marketingu firmy.
Bardzo cieszę się ze współpracy z Łukaszem. Przy wyborze jego postaci duże znaczenie miały nie tylko jego fantastyczne sukcesy sportowe, ale też fakt, że jest sympatycznym, rodzinnym człowiekiem, oddającym wartości naszej marki – dodała.
Grzegorz Ratajczak, dyrektor wykonawczy Krispolu, dodał, iż wykorzystanie wizerunku Piszczka ma także związek ze zwiększeniem skali sprzedaży eksportowej firmy.

Bartosz Burzyński
Więcej Z kraju
Problemy z transmisją meczu o Superpuchar Polski?
Roman Kołtoń z Prawdy Futbolu, współpracownik Polsatu Sport, twierdzi, że PZPN zaliczył wizerunkową wpadkę, ponieważ federacja wyznaczyła termin Superpucharu Polski, lecz zapomniała poinformować zainteresowane transmisją telewizje.



